Yıldırım Haciz nedir?

Halk arasında yıldırım haciz adıyla da bilinen İhtiyati Haciz mahkeme kararı ile borçluya herhangi bir ödeme emri göndermeden yapılan haciz şeklidir Devamı için tıklayınız

About icrahaciz

İcra haberleri - haciz haberleri - İcra işlemleri ve haciz hakkında MERAK ETTİKLERİNİZ. Takip nasıl açılır,ne yapacağız,nasıl yapmalıyız. İcra dairelerinde ne yapılır,nasıl yapılır. Haciz esnasında neler yapılır. Haklar hukuklar. Nelere haciz konulur,nelere konulmaz. Bir icra takibinin en önemli işlevi dilekçeler. İcrai işlemler için kullanabileceğiniz dilekçe örnekleri web sitemizdedir. Bu blog www.icrada.net desteğiyle açılmıştır
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yıldırım Haciz nedir? için 4 cevap

  1. Cemil bastad dedi ki:

    Ben 60.000 tl senetli 2 Yil 10 Aylik senedim var icraya verecegim sahis 4 ay once Vefat etti mirascilari Esi Ve cocuklari reddimiras yapmadilar tapulu räsonier mallari var bununla ilgili Olarak Yildirim haciz Yapmak istiyorum Avukat tutacagim oncelikle ne Yapmam gerekiyior ne kadar masrafim olur geriye donuk toplam parami faiziyle birlikte ne zaman olabilirim Ve ne kadar Harc teminat Ve Icra masrafim nasil olur Beni bilgilendirin tesekkurler

  2. Canece dedi ki:

    Yildirim haciz yapacagim Vefat Eden sahsin mirascilarina reddimiras yapmadilar tasinmazlari var senet ikibucuk yillik mimtet altmisbin tl geriye donuk faiziyle birlikte ne kadar Ve ne zaman alirim bugun davayi acsam ne masrafim olur ne yapmaliyim Beni bilgilendirin Saygilarimla

  3. Canece dedi ki:

    Vefat Eden kisinin mirascilarina yildirimhaciz yapacagim mirascilari reddimiras yapmadilar ikibucuk yillik 60.000 tl senedim var mirascilarina tasinmazlari var geriye donuk faiziyle birlikte ne kadar alabilirim Ve ne kadar surede alabilirim ayrica masrafim ne olur ne yapmaliyim bilgi Rica ediyorum saygilarimla

  4. Canece dedi ki:

    60.000 tl senedim var sahis Vefat etti mirascilari reddimiras yapmadilar senet ikibucuk yillik geriye donuk faiziyle birlikte ne kadar Ve hangi surede elime gecer mirascilarina tasinmazlari var Yildirim haciz yapacagim ne yapmaliyim ne kadar masrafim olur Beni bilgilendirin saygilarimla

Bir Cevap Yazın

